Szwagry - Odcinek 57

  wyświetleń 540,622

smiechawaTV

Miesiąc temu

Szwagier chce upiec babkę ziemniaczaną dla żonki, lecz brakuje mu ziemniaków, jak rozwiąże ten problem? Musisz to zobaczyć :)
wspieraj nasz kanał: plpost.info/head/8oAVQ3BrGphqMZdlDHBqZA.htmljoin
sklep z koszulkami: www.smiechawatv.cupsell.pl
Zostań naszym Patronem: patronite.pl/smiechawatv
oficjalna strona: smiechawatv.pl
Film reżyserowany.
#SaveLocalFarming
#uSzwagra
#Szwagry

Komentarze
smiechawaTV
smiechawaTV Miesiąc temu
Siemka Szwagry i Szwagierki 😀 Czy stara miłość nie rdzewieje? Czy warto o nią dbać tak jak rolnik dba o swoje uprawy? Piszcie w komentarzu, a my Wam życzymy miłego weekendu, pozdro A i Sz 😁
HWDP993
HWDP993 21 dzień temu
Siema nic nie rdzewieje poza omegą oby się udało trzymam kciuki powodzenia
Ania bugaj
Ania bugaj 25 dni temu
22 mvf v
Ania bugaj
Ania bugaj 25 dni temu
Zvm
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Puscie chociaz newsa 😁😃
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Siemka Szwagry co nowego szykujecie bo do soboty ciezko wytrzymac 😏
Kuba Nikolajczyk
Kuba Nikolajczyk 8 dni temu
Czy będzie seria ferie tadzika
Remneduct
Remneduct 10 dni temu
u mnie na wsi worek za 5 zl
DUDUŚ YT
DUDUŚ YT 11 dni temu
u mnie nie ma herbaty. Nie pierdol tylko polej XDD
Ewelina Kieliszkowska
Ewelina Kieliszkowska 12 dni temu
Siema szwagry 😁
mati kombajn
mati kombajn 13 dni temu
Ta do sklepów sprzedaje rolnik po 13 groszy za kg
sla mro
sla mro 14 dni temu
Coraz większą lipa
ßruh
ßruh 20 dni temu
czyżby to było lamborghini ursus? :O
Adrian Szczęsny
Adrian Szczęsny 21 dzień temu
Agrobiznes a gdzie szwagry ☹️
Hubert Płuciennik
Hubert Płuciennik 21 dzień temu
Siema szwagry nagrywacie fajne filmiki uwielbiam was 📽️😀🖐️
zwykły użytkownik YouTube
zwykły użytkownik YouTube 21 dzień temu
8:25 nie wiedziałem, że szwagier ma ursusa
Kamil Kotynia
Kamil Kotynia 21 dzień temu
Szwagier jest rolnikiem??
Pan Mateusz
Pan Mateusz 22 dni temu
Mnie najbardziej bawi to że szwagier ma tyle samo lat co 4 lata temu
Anna Skura
Anna Skura 24 dni temu
szwagier nawet jarek ogarek używa oprysków
Володя Волощук
Володя Волощук 25 dni temu
😂😂😂👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍
Kamil Iwański
Kamil Iwański 27 dni temu
Szwagier sima😁😁😁😁 zrób co szwagruwki z cebuli 😉😉😉😉 trzeba uczyć młodych.... Pozdrawiam wariaty dobra robotę robicie aby dalej...😉🙂🙂🙂
Piotrek Pudys
Piotrek Pudys 27 dni temu
Pił jak robił nockę w przychodni placebo
Robert Grzywaczewski
Robert Grzywaczewski 28 dni temu
Ja dbalem o watrobe podlewal ja a tu nic watroba mala zmienic nawoz na szwagrowke trzeba zamienic bo chwastole dzialaja tylko tam gdzie naleje
Bartosz Woo
Bartosz Woo 28 dni temu
gdzie można ten soundtrack wyrwać w czystej wersji bo bym sobie na dzwonek ustawił, zajebisty
Bartosz Woo
Bartosz Woo 28 dni temu
@smiechawaTV a szkoda, taki minutowy chociaż by było fajnie jak byście gdzieś wrzucili 🙈
smiechawaTV
smiechawaTV 28 dni temu
Zrobiony na potrzeby serialu, nie ma w sieci 😀
Dominik Zarwanski
Dominik Zarwanski 29 dni temu
Piękne opony szwagier 🤣
piotr gnacy
piotr gnacy 29 dni temu
Klimat do odcinka najbardziej moim zdaniem robi "kur*a, jak ja mam wszędzie daleko"
Karol Bogacz
Karol Bogacz 29 dni temu
Jeden z lepszych odcinków i świetne przesłanie , wspieramy polskie rolnictwo 🇵🇱
KOMAR FOXSTAR
KOMAR FOXSTAR Miesiąc temu
Kurła ja też ziemniaczki chce
VerteNN
VerteNN Miesiąc temu
Oprysk zrobiony, a za 9 miesięcy plony :D
Łukasz Luk
Łukasz Luk Miesiąc temu
Byli i są dobrzy 👍
Skokinarciarskiepl
Skokinarciarskiepl Miesiąc temu
Jest ten śnieg u was czy nie?
Skokinarciarskiepl
Skokinarciarskiepl Miesiąc temu
@smiechawaTV Pokażcie w odcinkach jaka zima u was :)
smiechawaTV
smiechawaTV Miesiąc temu
Zasypało konkretnie i nadal pada.
matibisz 1
matibisz 1 Miesiąc temu
Ten pan to co ziemniaki sprzedawal to chyna u mnie dojarke zakladal💪
GABIX
GABIX Miesiąc temu
Antek chyba pił herbatkę wtedy gdy było placebo i miał nocny dyżur
GABIX
GABIX Miesiąc temu
@smiechawaTV 😄 pozdro
smiechawaTV
smiechawaTV Miesiąc temu
Ziółka 😀
Szymon Lipiński
Szymon Lipiński Miesiąc temu
8:34 Dajcie link do piosenki
Volvo [3TK]
Volvo [3TK] Miesiąc temu
Szwagier i Antek jesteście zajebiści pozdro z Będzina
Barbara W.
Barbara W. Miesiąc temu
Suuuuper 😊
Felellzo
Felellzo Miesiąc temu
Odcinek o opryskach a tu w 9:35 zapas Dursbanu hehe. Kto go używa, wie do czego jest :P (sam też kupiłem na zapas)
BARON JWG
BARON JWG Miesiąc temu
Szwagier napisz na prowadzi jak coś będzie beka
BARON JWG
BARON JWG Miesiąc temu
Mam materiał na pare filmów tylko czy wy byście chcieli to w swojej oprawie to zrealizowac
BARON JWG
BARON JWG Miesiąc temu
Siemanko szwagry
86Gruzin
86Gruzin Miesiąc temu
Proszę o przepis Szwagry na Babkę ziemniaczaną?
Rafal Pytlak
Rafal Pytlak Miesiąc temu
5:19 Biały Wilk, wiedźmin pierdolony xD Nowa stylówa Szwagra jak najbardziej na tak!
pozytywnawibracja17
pozytywnawibracja17 Miesiąc temu
Like dla kochanych rolników
DJ Kongson
DJ Kongson Miesiąc temu
ale trzydziecha
Oli ver
Oli ver Miesiąc temu
400 odcinek bravo legendy
wroblewski.p.k
wroblewski.p.k Miesiąc temu
Kurna, co to się porobiło przez tę pandemię! Szwagry bawią i UCZĄ? Nie do pomyślenia! ;)
Janusz Kopczyk
Janusz Kopczyk Miesiąc temu
Siema szwagry pozdrawiam z Sanoka.Czy byliscie z Antkiem kiedys w Bieszczadach? Polecam super jest
Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki Miesiąc temu
Pozdrawiam
Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki Miesiąc temu
Pozdrawiam
PATRYK SZYBISTY
PATRYK SZYBISTY Miesiąc temu
A skąd ta trzydziestka twoja szwagier?
Daniel Hajduk
Daniel Hajduk Miesiąc temu
Fajna c330m
Marcin Kuras
Marcin Kuras Miesiąc temu
Program powstał dzięki pieniądzom Monsanto
mysz&szczurek
mysz&szczurek Miesiąc temu
Niestety pomysły się kończą bo odcinki coraz słabsze. Ale to tylko moje zdanie. Może jakaś ankieta z pomysłami na odcinek albo podsyłanie kawałów żeby był pomysł . Pozdrawiam panowie.
Bogdan Koczajowski
Bogdan Koczajowski Miesiąc temu
;)))
Tomasz stępień
Tomasz stępień Miesiąc temu
Wszystko spoko ale reklamy co 2.5 minuty to już przesada PLpost aż się odechciało oglądać :(
Antek Dąbrowny
Antek Dąbrowny Miesiąc temu
Szwagier, ja mam ponad 5000 ha. A mojej pracy nikt nie docenia. Smutno mi, ale trzeba żyć. Szwagierku jak następnym razem 30'stke odpalasz to mniej gazu, i sprzęgło wolniej puszczaj, bo będzie ci na koła stawał. Pozdrowionka
AgroRolaTV
AgroRolaTV Miesiąc temu
Nie wiedziałem że szwagier taki porządny gospodarz jest że traktor ma. Fajne nawiązanie do sytuacji w kraju. Pozdro
spejson Pablo puchacki
spejson Pablo puchacki Miesiąc temu
Te łapki w dół to jakieś lamusy dały rude konfidenty, pzdr szfagry 💪💪💪💪💪🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻
seba sebastian
seba sebastian Miesiąc temu
Ukraińcy mają o wiele lepsze ziemniaki jak my
ManLike Max
ManLike Max Miesiąc temu
Szwagier jaki zaczes
De Mon
De Mon Miesiąc temu
Jestem z miasta ale jak największy szacunek do rolników i dla was łapka w górę za ten odcinek Może ludzie trochę przemyśla niektóre sprawy
mikey johnson
mikey johnson Miesiąc temu
Jeszcze trochę a Antek będzie starszy od Szwagra. A Szwagier podobnie jak Krzysztof I.nie starzeje się wcale :)
Łukasz Niszczuk
Łukasz Niszczuk Miesiąc temu
Jak ja nie opryskam to somsiad opryska i moje zje i tak w koło a później leczenie choroba i rak
Rikudo Oshino
Rikudo Oshino Miesiąc temu
Pestycydy ograniczaja myslenie.
Oskar Truchanowicz
Oskar Truchanowicz Miesiąc temu
co wy kurwa bipolar? tu płaska ziemia a tu pestycydy
Qubi Qubik
Qubi Qubik Miesiąc temu
Coraz słabiej szwagry :(
Adam Bartlomiej Miklaszewski
Adam Bartlomiej Miklaszewski Miesiąc temu
co jak co ale reklamy pestycydów to się nie spodziewałem xD hahahaha nic do nich nie mam ale żeby reklama :D fajnie
Krystian De
Krystian De Miesiąc temu
Qwa jaka reklama rolnika tej. Najpierw lecą glosować na PISLAM a potem strajlować jada. Dobrze im tak. ***** *** Ps. 12min filmu 5 reklam.
Paweł Kusz
Paweł Kusz Miesiąc temu
Brawo Szwagry świetny odcinek. Warto i to bardzo dbać o miłość i trzeba doceniać też ciężką pracę rolników bo to jest ciężki kawałek chleba. Pozdrowienia dla wszystkich
Na sygnale Fanka cz12
Na sygnale Fanka cz12 Miesiąc temu
❤😘😍🥰
KaktusElektryk
KaktusElektryk Miesiąc temu
Szkodliwość chemii dodawanej do warzyw w nawozie to nie teoria spiskowa. Nawóz wnika w warzywa.
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Stonka wymysl komuny a ty Szwagier zapasy z piwniczki w dlon i babke ziemniaczna z boczkiem i kielbaska dla zonki rob!!!!
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Ale sie Szwagier z ta fryzura lansujesz 🙂
Paweł M
Paweł M Miesiąc temu
Szwagier jest jak Ibisz-już któryś rok z kolei a on wciąż 39,5lat .Pozdr
Keisyzrk Amsok
Keisyzrk Amsok Miesiąc temu
Świetny pomysł czekam na boczek 😂👌
Pawel Zeliszak
Pawel Zeliszak Miesiąc temu
Zajebisty film 👍👍
michał białasz
michał białasz Miesiąc temu
Wypaliło się to wszystko
Jakub Szczepański
Jakub Szczepański Miesiąc temu
Dzięki ze dbacie o wizerunek nas rolników ! 😃😃😃
gamer franek
gamer franek Miesiąc temu
Szwagier ciapka kupił
Łukasz Tołwiński
Łukasz Tołwiński Miesiąc temu
Szwagier bogacz :P eMką sie wozi :P
KuBuś
KuBuś Miesiąc temu
Szwagier chuj z ziemniakami wez kartofle
Putin
Putin Miesiąc temu
super, że pomogliście Michałkowi, pozdro Szwagry
Kamil
Kamil Miesiąc temu
Szwagier zawsze z czwórki rusza ;-)
WitWro Osw
WitWro Osw Miesiąc temu
Cały film trwa 12:57, w tym momencie obejrzałem do 8:29 i rozpoczęła się DZIEWIĄTA REKLAMA!!! Ja rozumiem, ze trzeba z czegoś żyć, ale bez przesady! Już dawno pobiliście Polsat. Tego filmu nie będę już udostępniał znajomym ani nie chce mi się oglądać do końca bo z PIĘĆ REKLAM pewnie się wyświetli...
Agro Polska
Agro Polska Miesiąc temu
Szwagier ale fryzurka jest sztos, moda o Tobie nie zapomniała, nawet w chatce z klasą ;)
ShadowBB
ShadowBB Miesiąc temu
8:59 mistrzostwo...;)
Marcin
Marcin Miesiąc temu
Odcinek sponsorowany przez Krajowy środek Wsparcia Rolnictwa ;)
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Juz Szwagier organizowal wielkanoc dla zonki pierimienie czy cos takiego probowal zrobic do spolki z Antkiem
Dariusz Grzelak
Dariusz Grzelak Miesiąc temu
Antek kasy ma w chuj wiec mu sie nigdzie nie spieszy
fhlcon
fhlcon Miesiąc temu
wrocilem po paru latach i moge powiedziec ze to nie ten sam szwagier brakuje mi tego kopniecia w ich filmach ale oczywiscie zycze wam szwagier wzzystkiego dobrego.
Żółty T-25 Lubelskie
Żółty T-25 Lubelskie Miesiąc temu
Powiem.tak szwagier i antek zajebisty film fajnie że pokazujecie sytuację polskiej wsi sam mam gospodarstwo małe 5.90 ha prowadzę od lat 15 razem z bratem bo przelilismy gospodarstwo po zmarłym tacie teraz mam 18 lat
Mariusz niwiński
Mariusz niwiński Miesiąc temu
Parkuj i gaś kabaryne fajne
misiu music
misiu music Miesiąc temu
Promowanie polskich rolnikow, akcja kupuj u siebie na plus 👍 , wiadomo ze lepsze niż z marketu ale reszta pseudoedukacji minus! 🤮🤢 rodem z tvp, gowno wiem ale sie wypowiem bo ty tez nie wiesz, złe jest dobrem o jak nie masz wyboru, promowanie dyktatury,, narzuconego systemu ...dramat
Lucas
Lucas Miesiąc temu
Wyjaśni ktoś o co chodzi z tym logiem Unreala na wszystkich czapkach Szwagra? :D
Majkel Marek Szawkalo
Majkel Marek Szawkalo Miesiąc temu
Szwagier idź zobacz Monsieur Grr [FR] na YouTubie identyko wygląda jak ty hahaha twój sobowtór!
smiechawaTV
smiechawaTV Miesiąc temu
He he he, widziałem 😀
ania zawadzka
ania zawadzka Miesiąc temu
Tanio oddam buraka
Lukasz Piórkowski
Lukasz Piórkowski Miesiąc temu
Szwagry czy będziecie nagrywac Nowe odcinki odp czekan
Łukasz Zawistowski
Łukasz Zawistowski Miesiąc temu
Zastanawia mnie jedna rzecz, tyle lat nagrywają Antkowi lata lecą a Szwagier cały czas ma 39,5 lat czy to oznacza , że jest nie śmiertelny?
Zielony Umysł
Zielony Umysł Miesiąc temu
Ee tam da radę bez oprysków. Po prostu brak odpornych odmian :) Ja tam daję radę. Zapraszam do mnie po inspiracje.
Michał Pawlak
Michał Pawlak Miesiąc temu
Szwagry jak zwykle śmiesznie i z dobrym przekazem! Pozdrowienia od rolnika! :D
SKY_Anetkaa
SKY_Anetkaa Miesiąc temu
ło Jezu jak dawno nie oglądałam tego 🙀🤩
Endriu
Endriu Miesiąc temu
Piotr Żyła: He he he xD
Tomasz Wnorowski
Tomasz Wnorowski Miesiąc temu
Szwagra, super odcinek oby więcej takich
Kinder 1
Kinder 1 Miesiąc temu
Kozak film :D
Cyb3R
Cyb3R Miesiąc temu
świetny odcinek, serduszka wam daje :) ❤❤❤❤❤ ❤❤❤
Szwagry - Odcinek 56
10:03
smiechawaTV
wyświetleń 602K
Szwagry - Odcinek 58
13:37
smiechawaTV
wyświetleń 513K
KęKę - Nadal jestem tu prod. Worek, moody scrag
3:16
Takie Rzeczy Label
wyświetleń 1,1M
Szef Ropuch - Kuce z Bronksu 5x03
1:10
Dem3000
wyświetleń 97K
Szwagry 59 - Podejrzany dealer samochodu
14:44
smiechawaTV
wyświetleń 461K
Bal "u Szwagra" - Video Dowcip
11:56
smiechawaTV
wyświetleń 1,9M
Bimber "u Szwagra" - Video Dowcip
10:01
smiechawaTV
wyświetleń 3,7M
Polish building
10:58
smiechawaTV
wyświetleń 8M
Szwagry - Odcinek 23
10:03
smiechawaTV
wyświetleń 3,3M
Wesele "u Szwagra" - VideoDowcip
10:33
smiechawaTV
wyświetleń 9M
13 Posterunek sezon 2 odcinek 1  Rozstania  Powroty
29:49
Zbyszek "u Szwagra" - Video Dowcip
09:39
smiechawaTV
wyświetleń 763K
Szwagry - Odcinek 55
11:43
smiechawaTV
wyświetleń 828K
KęKę - Nadal jestem tu prod. Worek, moody scrag
3:16
Takie Rzeczy Label
wyświetleń 1,1M
Szef Ropuch - Kuce z Bronksu 5x03
1:10
Dem3000
wyświetleń 97K
Podstawówka vs Studia (gośc. Cleo)
6:37
KIM JEST DŻEJSIKA i CO ROBI W NASZYM DOMU
13:42
Hejka tu Lenka
wyświetleń 640K